Ku Klux Klan looking for Zimmerman

 Ku Klux Klan looking for Zimmerman

Ann Coulter went on Laura Ingraham‘s show and — when the topic turned to Trayvon Martin — she called out the “lynch mob” that’s been going after George Zimmerman. The last time we saw this type of thing on a regular basis, she said, was with the Ku Klux Klan, an “outgrowth” of the Democratic Party.
The frenzy in the media, and attacks toward Zimmerman, Ingraham said, are “beyond irresponsible.” Something “violent could happen toward an innocent person,” she said. Coulter agreed, saying “it’s shocking.” She continued:
“I mean it is a lynch mob. This isn’t how we try cases in this country. And you know, the last time you saw this sort of thing on a regular basis was of course again from the Democratic Party and the Democratic Party’s outgrowth, the KKK. So, I guess we shouldn’t be surprised that we get this from the Democrats. They have never bought into the criminal justice system where you have, you know, grand jurors and a procedure where evidence is vetted, and police look at it and prosecutors and grand jurors.”
Not everything goes to trial, she said. “How about we have a trial on what Chris Matthews’ IQ is?” Coulter quipped. “No, that doesn’t fit in with what the criminal justice system is designed to address. And if the cops and the prosecutor look at a case, look at the evidence and conclude that we don’t have probably cause for an arrest, there won’t be a trial. It’s just a cop-out to say, ‘Well all we want is a trial.’”

WENDY BOUNTY $10 FOR HEADHUNTN’ MULANA HAFIZ AS BRIBE TO INDIAN INFERIOR DEFENSE CONTRACTS. PUTIN MUST BE MASTURBATN’ ON THE JEWISH BITCH BY NOW. EVERYBODY HAS THE RIGHT FOR A DAYDREAM.

WENDY BOUNTY $10 FOR HEADHUNTN’ MULANA HAFIZ AS BRIBE TO INDIAN INFERIOR DEFENSE CONTRACTS. PUTIN MUST BE  MASTURBATN’ ON THE JEWISH BITCH BY NOW. EVERYBODY HAS THE RIGHT FOR A DAYDREAM.

here is a horemanure worth reading
The United States have put a bounty of $10 million on the head of the Pakistani militant group Lashkar-e-Taiba who is suspected of being the mastermind behind the attacks on the Indian city of Mumbai in November 2008.
The news of the bounty broke on Monday after a meeting between US Under-Secretary for Political Affairs Wendy Sherman and Indian Foreign Secretary Ranjan Mathai in New Delhi. Shortly afterwards Washington announced the details on its Rewards for Justice website saying the US Administration would pay 10 million US dollars (7.51 million euros) for “information leading to the arrest and conviction of Hafiz Mohammad Saeed.”
This means that Saeed now has the same price on his head as the founder of the Taliban, Mullah Omar, also believed to be in Pakistan. Only Ayman al-Zawahri, Osama bin Laden’s successor as al Qaeda chief, fetches a higher bounty at 25 million US dollars.
Saeed founded the Pakistani militant group Lashkar-e-Taiba in the 1980s and is suspected by India and the US of being the mastermind behind the November 2008 terrorist attacks on the Indian financial metropolis of Mumbai. A Pakistani-American, David Coleman Headley, pleaded guilty in a US court to helping Lashkar-e-Taiba plan the Mumbai attacks. The attack – carried out by 10 gunmen armed with automatic weapons – left at least 166 people dead including six US citizens.
Lashkar-e-Taiba is suspected of being behind the terrorist attack on Mumbai in 2008
Deep divisions
India was quick to welcome the US move. Foreign Minister SM Krishna told Reuters on Tuesday that the “bounty reflects the commitment of India and the US to bring the perpetrators of the Mumbai terrorist attack justice and continuing efforts to combat terrorism.”
However, reaction in Pakistan was hostile and defiant. Relations between the two countries have been at their lowest ebb since US forces killed 24 Pakistani troops in an incident on the border to Afghanistan late last year. The announcement of the bounty appears to have stalled attempts to mend the fences through diplomatic means. Tasnim Noorani, a former interior secretary, told DW’s correspondent in Islamabad that attempts to patch up the damage in bilateral affairs had failed: “US-Pakistani ties are at their lowest level. These relations were being portrayed as improving through diplomatic channels but now the realities are being exposed.”
According to the Indian investigation, the gunmen who perpetrated the Mumbai attacks arrived in the city a sea voyage from Pakistan. Telephone calls made by the gunmen were traced back to Pakistan. The sole surviving terrorist Kasab has been sentenced to death and is awaiting execution. However, despite the fact that the Pakistani authorities briefly detained Saeed, he has not been convicted of involvement in the attacks because of what Pakistani courts regard as a lack of evidence.
Recently a Pakistani delegation visited Mumbai to examine court documents and evidence gathered by the Mumbai police. However, they claimed they had not been allowed access to key papers and witnesses.
Saeed also heads the charitable organization known as Jamaat-ud-Dawa
Terrorism with a charitable face
Saeed also heads the charitable organization known as Jamaat-ud-Dawa, which has provided relief aid during natural disasters in Pakistan in recent years and has used government money in the process. Yahya Mujahid, a spokesman for the organization, responded to the news of the bounty by describing Hafiz Saeed as a “national and religious leader,” who was not hiding put taking part in public life. He told DW the move was “an attack on Islam by the US.”
Western intelligence agencies regard this organization as a mere front for Lashkar-e-Taiba and also believe that it enjoys close links with the Pakistani intelligence service ISI which – they allege – financed Lashkar-e-Taiba’s insurgents in disputed Kashmir. The US has blacklisted both Lashkar-e-Taiba and Jamaat-ud-Dawa. More recently Western intelligence agencies have alleged that Lashkar-e-Taiba is as dangerous as al Qaeda and has been plotting terrorist attacks not only in India but also in the US and Europe. For its part Pakistan banned Lashkar-e-Taiba in 2002, but the group has continued to operate freely in the country.

Behind Lies 09

Epoch Times Staff

Traffic has skyrocketted at the Chinese version of the Epoch Times ever since it started reporting about infighting within the Chinese regime.

Called DaJiYuan in Chinese, the paper has published hundreds of stories on the brewing controversy since it erupted on the eve of Canadian Prime Minister Stephen Harper’s trip to China.

That was February 6, when Wang Lijun, the top cop in Chongqing city, fled the city and tried to defect at the U.S. consulate in Chengdu, reportedly out of fear for his life from his former boss Bo Xilai.

Dajiyuan—pronounced Da-jee-you-en in Mandarin—has followed closely as key figures allied with former Chinese leader Jiang Zemin come under fire from an opposing faction within the Chinese Communist Party.

On March 14, former Chongqing Party Secretary Bo Xilai was purged, a sensational development the Epoch Times had predicted well in advance. Over the next seven days…

View original post 265 more words

Just Another Mitt Romney’s Cheap Election Campaign Strategists Scat: Bain Capital which Allegedly Founded and Brainchild of Mitt Romney profit to Blanket China with Surveillance Cameras. How about Taiwan Assholes. They are cheaper and they didn’t lose Missouri Delegates

Just Another Mitt Romney’s Cheap Election Campaign Strategists Scat: Bain Capital which Allegedly Founded and Brainchild of  Mitt Romney profit to Blanket China with Surveillance Cameras. How about Taiwan Assholes. They are cheaper and they didn’t lose Missouri Delegates

Just Another Mitt Romney’s Cheap Election Campaign Strategists Scat: Bain Capital which Allegedly Founded and Brainchild of Mitt Romney profit to Blanket China with Surveillance Cameras. How about Taiwan Assholes. They are cheaper and they didn’t lose Missouri Delegates

CHINA PRINCELINGS TUANPAI RED NOBILITY SCAT TURNED TO IMPRESSIVE KITH AND KIN TRIUMPH AUTOBIOGRAPHY AS ROLE MODELS AND NEW WORLD ORDER STATUS QUO OF NEOCOMMUNISM

China Princelings Tuanpai Red Nobility Scat Turned to Impressive kith and kin Triumph Autobiography as Role Models and New World Order Status Quo of NeoCommunism
Hu Haifeng, the son of China’s president, Hu Jintao, currently serves as vice chief secretary of Tsinghua University and the top official at Tsinghua University’s Yangtze Delta Region Institute
‘Red nobility’ Jasmine Li’s acceptance to Stanford questioned
Netizens in China have raised questions over Jasmine Li — granddaughter of Jia Qinglin, the fourth-ranking member of the powerful Politburo Standing
Bo Guagua lives the high life of China’s ‘Red Nobility’
Earlier this year, Bo Guagua, the grandson of Communist revolutionary hero Bo Yibo, was seen stepping out of a red Ferrari pulling up to the US ambassador’s residence in Beijing.
Noble blood: Xi Jinping’s Harvard daughter
Xi Mingze, the daughter of Chinese Vice President Xi Jinping, is currently studying at Harvard University in the United States. She was born on June 27, 1992 to Xi’s second wife, Peng Liyuan
Lady in Red: ‘Princess’ Chen Xiaodan casts a mysterious spell
“Red princess” Chen Xiaodan, 23, has reportedly broken up with Bo Guagua, the son of the Chongqing CCP chief Bo Xilai, with whom she was seen laughing and flirting in a series of photos taken
Jewelry designer Bao Bao Wan brings independent style to China
Bao Bao Wan, Chinese jewelry maker and the granddaughter of Wan Li, former chairman of the National People’s Congress, is a standard-bearer for a new generation of independent women in China
Changing fashions: Ye Mingzi, granddaughter of PLA general
Born in 1979 in Beijing, the Chinese fashion designer Ye Mingzi is the granddaughter of Ye Jiangying, a PLA general and the chairman of the Standing Committee of the National People’s Congress
Hong Huang, the Oprah Winfrey of China
Hong Huang, referred by CNN as China’s Oprah Winfrey, eschewed the political life of her parents and grandfather to become a TV host and magazine publisher, reports state-run news portal China
Li Hehe: a humble Chinese princeling
Among China’s princelings, the offspring of senior officials, Li Hehe, the son of former former foreign minister born in 1978 is often compared to Bo Guagua, the son of the Chongqing party secretary 
Winston Wen turns a good profit from ‘red nobility’ status
Wen Yunsong, also known as Winston Wen, the only son of China’s premier, Wen Jiabao, has been appointed chairman of China Satellite Communications, an appointment which has aroused a good deal 

 

COUPE RUMOR MUCH POWERFUL THAN TRUTH

COUPE RUMOR MUCH POWERFUL THAN TRUTH

Chinese authorities closed 16 websites and detained six people responsible for “fabricating or disseminating online rumors,” the State Internet Information Office (SIIO) and Beijing police said.

Now be cool and read the Media Horse Manure, Ain’t Fuckn’ Delicious I was there. I warned you!

Following rumours of a coup by allies of dethroned Chongqing Party chief Bo Xilai, Xinhua reported on Saturday that authorities have taken action against a number of websites and individuals involved in the rumours’ spread:

Chinese authorities closed 16 websites and detained six people responsible for “fabricating or disseminating online rumors,” the State Internet Information Office (SIIO) and Beijing police said Friday ….

An undisclosed number of people who had disseminated similar rumors on the Internet were also “admonished and educated,” who have shown intention to repent, the police said.

The SIIO spokesman also said with regard to a number of rumors having appeared on weibo.com [Sina Weibo] and t.qq.com [Tencent Weibo], the two popular microblogging sites have been “criticized and punished accordingly” by Internet information administration authorities in Beijing and Guangdong respectively.

The spokesman did not elaborate what the punishment was, but said the two websites had pledged to “strengthen the management.”

Part of their punishment now appears to be a three-day suspension of comments on both Sina and Tencent Weibo (making them “more like Twitter for 72 hours”, in the words of Baidu’s Kaiser Kuo). From The Wall Street Journal:

In notices on their websites, Sina and Tencent said the commenting shutdown would last until Tuesday morning, though they will still allow users to make original posts and to repost the posts of others. The companies didn’t say whether the government was involved in the matter. A Sina public-relations representative said the action was taken in response to a growing number of rumors and illegal information on its site recently, not because of a specific incident.

The Economist recently described China’s current approach to online rumour management as a blend of two historical examples:

In the year 15AD, during the short-lived Xin dynasty, a rumour spread that a yellow dragon, a symbol of the emperor, had inauspiciously crashed into a temple in the mountains of central China and died. Ten thousand people rushed to the site. The emperor Wang Mang, aggrieved by such seditious gossip, ordered arrests and interrogations to quash the rumour, but never found the source. He was dethroned and killed eight years later, and Han-dynasty rule was restored.

The next ruler, Emperor Guangwu, took a different approach, studying rumours as a barometer of public sentiment, according to a recent book “Rumours in the Han Dynasty” by Lu Zongli, a historian. Guangwu’s government compiled a “Rumours Report”, cataloguing people’s complaints about local officials, and making assessments that were passed to the emperor. The early Eastern Han dynasty became known for officials who were less corrupt and more attuned to the people.

The recent spate of rumours has shifted the balance further towards the more draconian policies. But new China superblog Rectified.name argued that the crackdown may prove counterproductive:

Once again, the reaction has become the news. Just when it seemed like crazy rumors of a possible coup in the capital were mostly a jape, easily traced back to a certain heavy-breathing religious society based in the US, the CCP leadership has taken direct aim at the tops of their imported Italian loafers and pulled the trigger. The story had already largely played itself out in the foreign press.

There are also specific doubts about the effectiveness of the comment suspension. From Ministry of Tofu:

Pan Shiyi (@潘石屹), chairman of SOHO China, the country’s biggest property developer, asked, “In order to prevent circulation of rumors, they disabled ‘comment’, but not ‘repost/share’? Is this an adequate remedy for the disease?” Pan boasts 9.5 million fans ….

Jeremy Goldkorn, Beijing-based media personality and founder of the popular China media website Danwei.org, shared Pan Shiyi’s post and added, “Disabling comments is not a remedy to treat the disease, but a way to remind you who your grandfather (slang for boss) is.”

Tea Leaf Nation surveyed Sina Weibo users’ reactions to the rumour crackdown (before the comment suspension was announced):

Netizens responded with anger and typical irreverence. @下流社会上等人 fumed, “This isn’t fair. Time was SARS was called a rumor, and it turned out to be true.” @下流社会上等人 complained, “Everything in China is backwards. Rumors aren’t shut down, and what’s true is shut down.” But @帝都二货 defended the government, tweeting, “It’s okay to seek democracy, freedom, and criticize the government. But you can’t spread rumors!”

@高超_ offered a humorous take, writing that shutting down websites spreading falsehoods “means that we’ll discover tomorrow that Xinhua and CCTV.com aren’t reachable.”

How and why are Sina and Tencent still breathing after today’s maelstrom? Perhaps @绅士豪情 put it best, tweeting, “Other sites have been shut but Sina is still there, this shows how formidable they are.”

Size and popularity may indeed offer the two giants some measure of protection from the authorities, but the comment suspension demonstrates that it has limits. There was already widespread speculation of looming trouble for Sina Weibo over its perhaps half-hearted enforcement of government-mandated real name registration. Critics such as Chinese Human Rights Defenders had called the requirement’s announcement “the most alarming development in 2011″ in terms of online controls, but it appeared to have little immediate chilling effect, with apparent registration numbers well below the 60% Sina claimed to expect.

In a postscript to his guide to circumventing the real-name requirement, Charles Custer mused at Tech In Asia: “It’s interesting that Sina’s real-name system continues to be so easily avoided. Obviously, this benefits Sina, but could it put the company in danger if regulators interpret the laxness as Sina not taking their orders seriously? Only time will tell.” After the announcement of unspecified punishment on Saturday, he elaborated:

People who suggest the government wouldn’t shut down weibo because it’s too popular may be forgetting that just a few years ago, the government turned off basically the entire internet in Xinjiang, a province with over twenty million inhabitants, for months after unrest occurred there. If they think weibo poses a real threat to social stability, they will not hesitate to pull the plug.

But it will never come to that, because Sina and Tencent aren’t stupid. They may have been playing fast-and-loose with the real name regulation rules so far, but they both understand that complying with regulators is the only way a company can do business in China. (Don’t believe me? Ask Google.) So, if you’re on weibo, expect to see significant changes in the months ahead (and maybe don’t retweet those coup rumors unless you’re interested in getting to know your local State Security agents a bit better).

Update: Xinhua summarised a Saturday People’s Daily op-ed which urged readers not to be confused by rumours, saying that China would need “clear head and a firm stand” if it was to avoid “distraction”:

Only by being fearless of risks, undisturbed by external noise and unconfused by gossip and rumors can China solidly “seek progress while ensuring stability,” according to a commentary carried by the Saturday edition of the People’s Daily ….

“Adhering to the overall tone of seeking progress while ensuring stability and the outlook of a scientific development, China is certain to realize longer lasting development,” the article was quoted as saying.

Historically, “stability” can produce a scientific and enduring progress, said the commentary, noting the country’s “splendid achievements” in the past “steady” 33 years.

But Columbia University’s Guobin Yang pointed out that the spread of rumours was partly a result of the government’s own opacity and manipulation, tweeting that “of course rumors thrive for lack of reliable information channels“. China Media Project’s David Bandurski told The New York Times that “the whole idea of rumors and interest in accuracy is a ruse. It’s a moniker for control.”

Xinhua also reported the results of another online spring cleaning campaign (link now broken): 1,065 arrests and over 208,000 “harmful” messages deleted. The original report was soon deleted as well, but for now remains accessible at China Radio International:

The operators of more than 3,117 websites have received related warnings, a spokesman from the city police’s cybersecurity department said Saturday, adding that 70 Internet companies that defied the warnings have received administrative punishments, including forced closures.

The spokesman said the campaign, dubbed “Spring Breeze,” mainly targets the dissemination of information related to smuggling firearms, drugs and toxic chemicals, as well as the sale of human organs, the counterfeiting certificates and invoices and trade in personal information.

The crackdown is meant to address prominent public complaints about Internet-related crimes, the spokesman said, adding that reports about Internet-related crimes have gone down 50 percent since the campaign was launched on Feb. 14.